Regulamin sklepu obowiązuje od 01.05.2025
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego avlightcandle.pl działającego pod adresem https://avlightcandle.pl
- Właścicielem sklepu jest Kamil Jarosz wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzący swoją działalność pod adresem: ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków NIP:6783026762 REGON: 121408285 (dalej „Usługodawca”
- Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: avlightcandle.pl
Adres e-mail: biuro@avlightcandle.pl
Numer telefonu: +48 531702822
- Za pośrednictwem sklepu Sprzedawca umożliwia kupującemu zawarcie umowy sprzedaży produktów dostępnych w sklepie.
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
- komputera lub urządzenia z przeglądarka internetową;
- dostępu do sieci internet;
- aktywnego adresu e-mail
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego regulaminu jest Usługodawca.
- Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu zawarte są w Polityce Prywatności.
- ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- W Sklepie internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne; Konto, Formularz zamówienia, Newsletter oraz zakupy bez rejestracji.
- Korzystanie z Konta jest możliwe po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę; Wypełnieniu Formularza Rejestracji, kliknięciu pola „Załóż konto” oraz potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko/ nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numer NIP.
- Usługa formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem lub z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
- Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie.
- Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy,
w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@avlightcandle.pl lub pisemnie na adres: ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków. - Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który maja być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”.
Z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany do Newslettera. - Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się
z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@avlightcandle.pl lub też pisemnie na adres: ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków. - W celu korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie: komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową, dostępu do sieci Internet, aktywnego dresu e-mail, włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
- Odpowiedzialność Usługodawcy jest wyłączona jeżeli Usługobiorca nie dostosował się do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu Internetowego.
- Usługobiorca zobowiązany jest korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami mając na uwadze w szczególności poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu Internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
- Reklamację dotyczącą usług elektronicznych można złożyć na adres Usługodawcy:
szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@avlightcandle.pl lub też pisemnie na adres: ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków.
- WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę, o czym Usługodawca informuje poprzez wiadomość e-mail
z potwierdzeniem zamówienia. - Po złożeniu zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
- Cena Produktu wskazana w Sklepie jest podana w walucie polski złoty i jest ceną brutto oraz uwzględnia podatek VAT. O łącznej cenie Produktu będącej przedmiotem Zamówienia, w tym także kosztach dostawy oraz innych kosztach Usługobiorca jest informowany na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także akceptacji związanej z Umową Sprzedaży.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu, z którym Usługobiorca powinien uprzednio się zapoznać.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowania Zamówienia w sytuacji, gdy nie otrzyma wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (dotyczy płatności przelewem) lub gdy dane potrzebne do realizacji Zamówienia okażą się nieprawidłowe lub niekompletne.
- SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Państw UE. W przypadku innych państw, po wcześniejszym uzgodnieniu ceny drogą mailową pod adresem: biuro@avlightcandle.pl
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
- Orlen Paczka
- Paczkomat InPost
- Kurier InPost
- Paczkomat DHL
- Termin dostawy produktu wynosi do 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub karta płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- REKLAMACJA PRODUKTU
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową.
- W przypadku gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacje mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: biuro@avlightcandle.pl
- lub w formie pisemnej na dres: A&V LIGHT Kamil Jarosz ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
- Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz roszczenia związane z reklamacją (informację o okolicznościach dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową).
- Do reklamacji mogą zostać dołączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt).
W przypadku niekompletności reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad Produktu ponosi Sprzedawca.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 6.6 Regulaminu
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zawarł umowę kupna, zwrócić Produkt Sprzedawcy, wraz z dowodem zakupu (paragon/fv).
Produkt należy zwrócić Sprzedawcy na adres A&V LIGHT Kamil Jarosz, ul. Macieja Dębskiego 108/3, 30-499 Kraków.
6.3. Bieg terminu od odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu
w posiadanie konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty związane z dostawą Produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie wiązało się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonanie na wyraźne żądanie Konsumenta rozpoczęło się przed upływem terminu odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu świadczenia z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, nie noszącym śladów użytkowania. Opakowanie musi być nieuszkodzone, aby produkt mógł wrócić do sprzedaży.
- POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
7.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
7.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
7.3 W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
7.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
7.5. w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty w przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
7.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
7.7. W przypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyny poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
7.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/ Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno
w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/ Sprzedawca ponosi odpowiedzialność
w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywane w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
7.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącymi konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
8.2. Zmiana Regulaminu:
8.2.1. Usługodawca zastrzega sonie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
8.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
8.2.3 W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
8.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.